معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي گفت: ارزيابي عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي در مرحله بازبيني مجدد قرار دارد. به گزارش صبای مردم به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي، واحد سيفي صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار كرد: جشنواره شهيد رجائي كه سالانه در سازمان […]

معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي گفت: ارزيابي عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي در مرحله بازبيني مجدد قرار دارد.

به گزارش صبای مردم به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان شرقي، واحد سيفي صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار كرد: جشنواره شهيد رجائي كه سالانه در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان برگزار مي‌شود، طي فرآيندي براي ارزيابي عملكرد دستگاه‌هاي اجرائي استان از بعد شاخص‌هاي اختصاصي و عمومي بوده و از اين حيث دستگاه‌هاي اجرائي مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.

وي افزود: در اين فرآيند دستگاه‌هاي اجرائي بر اساس شاخص‌هايي كه از قبل تعيين شده و توسط خود دستگاه‌ها ارزيابي شده‌اند توسط سازمان مديريت و برنامه‌ريزي ارزيابي و سنجش مي‌شوند.

سيفي تصريح كرد: در حال حاضر اين فرآيند در سال جاري در مرحله بازبيني مجدد دستگاه‌هاي اجرائي بوده و در ادامه پس از امتياز‌دهي در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان نتيجه نهائي در جشنواره شهيد رجائي مطرح خواهد شد.