مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از فضاسازی مناسب در سطح شهر همزمان با فرارسیدن دهه امامت و ولایت خبر داد . به گزارش صبای مردم به نقل از امور ارتباطات، سیامک آسیایی صبح امروز در گفتگویی با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و در تشریح برنامه‌های فرهنگی، هنری و […]

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از فضاسازی مناسب در سطح شهر همزمان با فرارسیدن دهه امامت و ولایت خبر داد .

به گزارش صبای مردم به نقل از امور ارتباطات، سیامک آسیایی صبح امروز در گفتگویی با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و در تشریح برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی این دهه مبارک، گفت: در راستای ایجاد فضای عمومی در سطح شهر ضمن انجام فضاسازی گسترده و نصب بنرهای مناسبتی عید قربان و غدیر، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری نیز در مجموعه ائل گولی اجرا می‌شود.

وی بر‌نامه‌ریزی و برگزاری جشنهای مناسبتی دهه امامت و ولایت را یادآور شد و تصریح کرد: در راستای معرفی هر چه بیشتر واقعه غدیر و گرامیداشت هر چه بهتر این رویداد مهم ویژه بر‌نامه‌های فرهنگی و هنری ویژه‌ای با عنوان جشن امامت و ولایت در مسیر سنگفرش ائل‌گولی به مرحله اجرا در می آید.
آسیایی با اشاره به اینکه در برنامه‌های فرهنگی و هنری مورد نظر نمایشهای مذهبی و هنری ویژه‌ای با مضامین غدیر اجرا می‌شود از اجرای برنامه‌های متنوع و شاد مناسبتی ایام ولایت و امامت در مجموعه ائل گولی نیز خبر داد.
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهردار ی تبریز در این زمینه از برپایی نمایشگاه ویژه گل و گیاه در روز غدیرخم در مسیر پیاده راه غدیر نیز خبر داد.