معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مزار مطهر شهید آل هاشم، نماینده فقید ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و شهدای فرهنگی ۸ سال دفاع مقدس، حضور یافت. به گزارش صبای مردم به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، […]

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مزار مطهر شهید آل هاشم، نماینده فقید ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و شهدای فرهنگی ۸ سال دفاع مقدس، حضور یافت.
به گزارش صبای مردم به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، حمیدرضا خان محمدی طی سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی، پس از حضور در محل سقوط بالگرد شهدای خدمت در منطقه دیزمار شهرستان ورزقان و جلسه انجام مطالعات ساخت اردوگاه دانش آموزی و معراج شهدای خدمت در این شهرستان، در بازگشت از سفر در مزار شهید آل هاشم، و شهدای ۸ سال دفاع مقدس، حضور یافت.

لازم به ذکر است که شهید آیت الله سید محمد علی آل هاشم، نماینده فقید ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، همواره یار و یاور دلسوز مدرسه سازی در استان و مشوق اصلی خیرین در دعوت به مدرسه سازی بود که سال گذشته نیز دکتر خان محمدی، رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به استان آذربایجان شرقی نیز با ایشان دیداری صمیمانه داشت.