به گزارش صبای مردم به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، علی اکبر سلمانی در این برنامه با والدین بزرگوار شهید والامقام داود حمیدی، مادر گرانقدر شهید والامقام علیرضا نقی پور و جانباز سرافراز ۲۵درصد محمد بابایی ملاقات کرد. سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با اهدای یادبودی از صبوری و استقامت این خانواده […]

به گزارش صبای مردم به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، علی اکبر سلمانی در این برنامه با والدین بزرگوار شهید والامقام داود حمیدی، مادر گرانقدر شهید والامقام علیرضا نقی پور و جانباز سرافراز ۲۵درصد محمد بابایی ملاقات کرد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با اهدای یادبودی از صبوری و استقامت این خانواده های شهدا و جانباز سرافراز تجلیل بعمل آورد.

سلمانی را در این دیدارها رحمان اصلی زاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و مجید پیرعلیلو رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جلفا همراهی می کردند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی برای پیگیری اجرایی شدن طرح های ساماندهی گلزارهای شهدای هادیشهر و برخی از روستاهای جلفا و شرکت در نشست کاری با مدیران ارشد سازمان منطقۀ آزاد ارس به مرکز این منطقه آزاد سفر کرده بود.