«سردار اصغر عباسقلی‌زاده» گفت : مردم از همه نامزد‌ها و حامیان آنها شناخت دارند و امیدواریم با حضور فعال خود در پای صندوق رأی سرنوشت کشور را به خوبی تعیین کنند. به‌گزارش صبای مردم به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، فرمانده سپاه عاشورا «سردار اصغر عباسقلی‌زاده» روز جمعه در حاشیه رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری […]

«سردار اصغر عباسقلی‌زاده» گفت : مردم از همه نامزد‌ها و حامیان آنها شناخت دارند و امیدواریم با حضور فعال خود در پای صندوق رأی سرنوشت کشور را به خوبی تعیین کنند.
به‌گزارش صبای مردم به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، فرمانده سپاه عاشورا «سردار اصغر عباسقلی‌زاده» روز جمعه در حاشیه رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری گفت: جمهوری اسلامی از بدو تشکیل متکی به آرای مردم بوده و مردم در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها پای کار بوده‌اند.

وی افزود: مردم از همه نامزد‌ها و حامیان آنها شناخت دارند و امیدواریم با حضور فعال خود در پای صندوق رأی سرنوشت کشور را به خوبی تعیین کنند.

عباسقلی زاده ادامه داد: به تعبیر رهبر انقلاب، آنچه که اهمیت این انتخابات را از انتخابات‌های گذشته متمایز کرده، بحث شهادت شهدای خدمت است.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: دنیا ناظر و متعجب بود که بعد از حادثه شهدای خدمت، آرامش در کشور حاکم بود که ناشی از درک مردم و مدیریت رهبری عزیز بود.