مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در دیدار کارشناس و نماینده منابع انسانی رسانه ملی ، برگزاری آزمون استخدامی را بهترین روش جذب نیروهای متعهد و متخصص برای سازمان و دستگاه های اجرایی دانست. به گزارش پایگاه خبری صبای مردم دکتر اکبر رضایی گفت : سازمان صدا وسیما برای فراهم آوردن فرصت‌های شغلی […]

 

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در دیدار کارشناس و نماینده منابع انسانی رسانه ملی ، برگزاری آزمون استخدامی را بهترین روش جذب نیروهای متعهد و متخصص برای سازمان و دستگاه های اجرایی دانست.

به گزارش پایگاه خبری صبای مردم دکتر اکبر رضایی گفت : سازمان صدا وسیما برای فراهم آوردن فرصت‌های شغلی برابر برای همه دانش آموختگان کشور تلاش می کند از طریق برگزاری آزمون، مصاحبه علمی، تخصصی، ارزیابی روانشناختی و شایستگی شغلی بتواند بهترین نیروی متهد و متخصص را برای پیشبرد اهداف و سیاست های خود جذب کند.
وی با اشاره به آمادگی این مرکز برای برگزاری آزمون کتبی جذب نیرو در مشاغل فنی و مهندسی اظهار کرد: اگر راهكارهاي لازم براي كارآمدي نظام اداري به ويژه در حوزه منابع انساني و مديريتي تدبير و اندیشیده شود، مي تواند برای پیشبرد اهداف توسعه ای دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش موثر باشد .
مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی با تأكيد بر ضرورت و انجام اقدامات و اصلاحات لازم در ساختارها، نگرش ها و روش های جذب نیرو تصريح كرد: بايد با شناسايي فرصت ها و تهديدها و تصميم گيري هاي به موقع و چابك سازي دستگاه ها بتوانیم در كارآمدتر شدن نظام اداری و عبور شرايط سخت، دشوار و پيچيده و رفع چالش هاي پيش رو گام های اساسی برداریم .

سلیم زاده کارشناس و نماینده منابع انسانی رسانه ملی نیز با ارائه گزارشی از آزمون سال قبل مشاغل فنی از جمله کاردان تاسیسات، کاردان صدا و تصویر و مهندس سخت افزار و شبکه و محافظ رسانه در این مرکز به عنوان استان معین مراکز شمالغرب کشور ، به بیان تمهیدات و برنامه ریزی های صورت گرفته برای آزمون پیش روی فنی و مهندسی پرداخت و در خصوص مسائل مربوط به نیروی انسانی با مدیرکل مرکز آذربایجان شرقی به گفتگو نشست .

  • منبع خبر : روابط عمومی