همزمان با هفته دولت پروژه مسیرگشایی و اجرای سنگ فرش و روشنایی خیابان گوراوانچی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه هشت تبریز،حسین منیری فر شهردار منطقه هشت تبریز در این باره گفت: خیابان گوروانچی به طول ۴۲۰ متر […]

همزمان با هفته دولت پروژه مسیرگشایی و اجرای سنگ فرش و روشنایی خیابان گوراوانچی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه هشت تبریز،حسین منیری فر شهردار منطقه هشت تبریز در این باره گفت: خیابان گوروانچی به طول ۴۲۰ متر و عرض ۱۸ متر بصورت سنگفرش احداث شده است و خیابان های شهید علیپور و قره‌باغی ها را به یکدیگر متصل می کند.

شهردار منطقه ۸ خاطر نشان کرد: در راستای افزایش جلوه گری و اجرای با کیفیت این پروژه، مسیرگشایی گوروانچی بصورت سنگفرش و با استفاده از کفپوش های بتنی رنگی اجرایی شده است.

منیری فر با بیان اینکه برای تملک، احداث و سنگفرش این پروژه ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است، ادامه داد: اجرای پروژه های مسیرگشایی از نقش مهمی در کاهش بار ترافیک و رونق بخشیدن به عمران و آبادانی محلات مختلف بافت مرکزی شهر ایفا می کنند.

وی همچنین اظهار کرد: این پروژه با هدف توسعه متوازن شهری، احیای بافت‌های قدیمی و فرسوده شهر، خروج محلات و معابر شهری از بن‌بست و رفع خطر از محلات و کمک به روان‌سازی ترافیک اجرایی شد.