به منظور نظارت بر اجرای بهینه طرح  استقبال از مهر شهردار منطقه ۸ به همراه معاونین و مدیران منطقه از مدرسه باقر العلوم بازدید نموده و دستورات مقتضی را در راستای ساماندهی بهینه این مدرسه نمونه دولتی صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری صبای مردم به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه هشت، در این […]

به منظور نظارت بر اجرای بهینه طرح  استقبال از مهر شهردار منطقه ۸ به همراه معاونین و مدیران منطقه از مدرسه باقر العلوم بازدید نموده و دستورات مقتضی را در راستای ساماندهی بهینه این مدرسه نمونه دولتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبای مردم به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه هشت، در این بازدید حسین منیری فر ضمن دیدار با مدیر مدرسه باقرالعلوم، از نواقصات و مشکلات این مدرسه مطلع شده و دستورات مقتضی را در راستای حل فوری این نواقصات صادر کرد.
وی در این بازدید گفت: طرح استقبال از مهر به مناسبت بازگشایی مدارس، با هدف پاکسازی، ساماندهی و نوسازی مدارس در محدوده شهرداری منطقه ۸ تا پایان شهریور ماه اجرایی خواهد شد.
او به جزعیات این طرح اشاره نموده و افزود: در طرح«استقبال از مهر» اقدامات متعددی توسط شهرداری منطقه هشت در مدارس سطح حوزه انجام میپذیرد که لکه گیری آسفالت ورودی های مدارس ،ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده مقابل مدارس، رنگ آمیزی و نقاشی و طراحی دیوارها ،نصب نیمکت وسطل زباله به همراه پاکسازی و بهسازی مدارس  از جمله این اقدامات به شمار می آیند.
شهردار منطقه۸ در پایان ضمن اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی منطقه هشت برای آماده سازی هرچه بهتر منطقه برای استقبال از سال تحصیلی جدید، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم همزمان با آغاز مهر ماه و سال تحصیلی جدید، استقبالی شایسته از دانش آموزان انجام دهیم.

  • منبع خبر : روابط عمومی