به گزارش پایگاه خبری صبای مردم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا به همراه ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان با قهرمانان والیبال آسیا دیدار کردند. در این جلسه که سرهنگ حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا، سرهنگ عظیمی رئیس سازمان […]

 

به گزارش پایگاه خبری صبای مردم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا به همراه ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان با قهرمانان والیبال آسیا دیدار کردند.
در این جلسه که سرهنگ حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا، سرهنگ عظیمی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، امان زاده معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، رییس هیات والیبال استان حضور داشتند، ابتدا مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص آخرین وضعیت ورزش استان گزارشی ارائه داد.
در ادامه سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا گفت:خوشبختانه در اکثر رشته های ورزشی استان حرف زیادی برای گفتن داریم و در صورت حمایت مالی برخی ارگان ها همچون شهرداری و مس سونگون شاهد رشد و توسعه ورزش استان خواهیم بود. سپاه خدمت گذار مردم است و بر خود وظیفه می دانیم در راستای ترویج ورزش برای ایجاد زمینه های بیشتر برای جوانان تلاش خود را انجام دهیم.
وی افزود؛ از شهردار تبریز نیز تشکر می کنم که برای ورزش تبریز تلاش گسترده ای کردند و باعث افزایش ظرفیت های ورزشی تبریز شدند.
فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: بایستی علاوه بر ورزش فضای رسانه و تبلیغاتی را نیز گسترش دهیم تا موجب انگیزه به جوانان شهر شده و ورزشکاران را الگویی برای خود قرار دهند.
وی تصریح کرد؛ باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تبریز و استان آذربایجان شرقی جایگاه ویژه ای در کشور دارد و افتخار می کنیم ورزشکاران استان با پرچم تیم ملی در میادین بین‌المللی افتخار کسب می کنند. ماهم علاقه مند به ورزش هستیم و وظیفه‌ی خود می دانیم پتانسیل ها و زیر ساخت های ورزشی را در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان گسترش دهیم.
در پایان نیز با اهدا تندیس و لوح تقدیری از آریاخواه، نریمانی و عشقی نور تجلیل بعمل آمد.