در اجرای عملیات مسیرگشایی فاز دوم بزرگراه دوکمال یک ملک دیگر در این پروژه توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز تملک و تخریب شد.   به گزارش پایگاه خبری صبای مردم به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵تبریز، عرصه این ملک ۳۸۴ متر مربع و اعیانی آن نیز ۳۹۰ متر مربع بود. تملک و مسیرگشایی […]

در اجرای عملیات مسیرگشایی فاز دوم بزرگراه دوکمال یک ملک دیگر در این پروژه توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز تملک و تخریب شد.

 

به گزارش پایگاه خبری صبای مردم به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۵تبریز، عرصه این ملک ۳۸۴ متر مربع و اعیانی آن نیز ۳۹۰ متر مربع بود.

تملک و مسیرگشایی فاز دو بزرگراه دوکمال حدفاصل کوی بارنج تا پل ولایت به طول هزار و ۸۰۰ متر در دستور کار شهرداری منطقه ۵ قرار گرفت.

فاز اول مسیرگشایی دو کمال حدفاصل میدان شهید فهمیده تا ابتدای کوی بارنج، به طول سه هزارو ۷۰۰ متر و عرض ۶۰ متر قبلا به اتمام رسیده بود.

در سال جاری، تملک عرصه های موجود در مسیرگشایی دوکمال در دستور کار شهرداری منطقه ۵ قرار گرفته و تاکنون ۷۰ درصد از این مسیر آزادسازی شده است.

اعتبار اختصاص یافته برای تملک و مسیرگشایی فاز۲ بزرگراه دوکمال ۱۰۰ میلیارد تومان است و پیش بینی می شود در صورت همکاری مالکان واقع در مسیر، عملیات مسیرگشایی این بزرگراه تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

  • منبع خبر : روابط عمومی