کارآفرین هوراندی مهر ماه امسال با مراجعه به کمیته امداد و دریافت ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در زمینه تیرچه و بلوک زنی برای ۵ نفر مددجو فرصت شغلی ایجاد کرده است. به گزارش صبای مردم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حامد تاج الدینی می گوید: متولد سال ۱۳۵۳ می باشم و […]

کارآفرین هوراندی مهر ماه امسال با مراجعه به کمیته امداد و دریافت ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در زمینه تیرچه و بلوک زنی برای ۵ نفر مددجو فرصت شغلی ایجاد کرده است.
به گزارش صبای مردم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حامد تاج الدینی می گوید: متولد سال ۱۳۵۳ می باشم و تحصیلاتم در رشته برق است و متاهل هستم.

این کارفرما با اشاره به نحوه دریافت وام از کمیته امداد امام(ره) آذربایجان شرقی، می افزاید: پاییر امسال از طریق معرفی دوستان به کمیته امداد شهرستان هوراند مراجعه و تقاضای وام اشتغال کردم.

وی ادامه می دهد: پس از دریافت وام بلافاصله کارم را در زمینه تیرچه و بلوک زنی ساختمان شروع کردم و برای ۵ نفر از مددجویان کمیته امداد نیز اشتغالزایی نمودم.

تاج الدینی که کارگاهش در نزدیکی شهرستان هوراند قرار دارد، می گوید: از کمیته امداد به خاطر مساعدت در پرداخت تسهیلات اشتغال تشکر می کنم.

وی یادآور می شود: شغلم را دوست دارم از اینکه به استقلال اقتصادی رسیده ام خوشحال هستم.