طرح‌های “استقبال از بهار” شهرداری تبریز در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش صبای مردم به نقل از امور ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز، در جلسه ویژه‌ای که به همین منظور و با حضور معاونین محیط زیست و خدمات شهری و فنی و عمرانی شهرداری […]

طرح‌های “استقبال از بهار” شهرداری تبریز در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش صبای مردم به نقل از امور ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز، در جلسه ویژه‌ای که به همین منظور و با حضور معاونین محیط زیست و خدمات شهری و فنی و عمرانی شهرداری تبریز و نیز مدیریت این سازمان و اعضاء ستاد “استقبال از بهار” برگزار شد طرح‌های پیشنهادی حوزه خدمات، فضای سبز و زیباسازی شهری به طور مورد بررسی اعضاء قرار گرفت.
بنابراین گزارش، در قسمتی از این جلسه سیامک آسیایی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز طی سخنانی امورات مربوط به هفته درختکاری و نوروز ۱۴۰۲ را در ۳ بخش فرهنگی، فضای سبز و زیباسازی شهری به طور مبسوط تشریح کرد.
این گزارش می‌افزاید: در ادامه جلسه هر یک از اعضاء در خصوص روند اجرای برنامه‌های “استقبال از بهار” شهرداری تبریز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و مقرر شد سرفصل برنامه‌های مورد نظر به طور کامل تهیه و به سمع و نظر شهردار محترم تبریز برسد.