مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در جریان سفر به اهر با ۳ عضو جامعۀ ایثارگری این شهرستان دیدار کرد و ایشان را مورد تکریم قرار داد. به گزارش صبای مردم به نقل ازایثار آذربایجان شرقی از اهر، «جابر ابوالفتح زاده» در این دیدارها که «عباس دانش آرا» مشاور استاندار و مسئول هماهنگی […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در جریان سفر به اهر با ۳ عضو جامعۀ ایثارگری این شهرستان دیدار کرد و ایشان را مورد تکریم قرار داد.
به گزارش صبای مردم به نقل ازایثار آذربایجان شرقی از اهر، «جابر ابوالفتح زاده» در این دیدارها که «عباس دانش آرا» مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری آذربایجان شرقی و اعضای شورای ترویج و توسعۀ فرهنگ ایثار و شهادت اهر از جمله آیت‌الله «جواد حاجی‌زاده» امام‌جمعه و «ابوالفضل غنی زاده» فرماندار این شهرستان نیز حضور داشتند، ابتدا با حاجیه‌خانم «مولود شیرازی حق» ملاقات کرد و یاد و خاطرۀ فرزند شهیدش «ابراهیم عمله زاده» را گرامی داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در ادامه با حضور در منزل شهیدان والامقام «رسول عبادی» و «محمدعلی ولیزاده» با خانوادۀ این شهیدان نیز در فضایی صمیمی گفت وگو کرد.

ابراهیم عمله زاده، متولد چهارم فروردین ۱۳۴۵ اهر بود. او که به‌عنوان پاسدار وظیفه به جبهه اعزام شده بود، پنجم بهمن ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید. مزار مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اهر واقع است.

رسول عبادی، شانزدهم آذر ۱۳۴۵ در اهر به دنیا آمد. او که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافته بود، هجدهم اسفند ۱۳۶۲ در جزیره مجنون به شهادت رسید. مزار مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اهر واقع است.

محمدعلی ولیزاده، متولد اول فروردین ۱۳۴۵ تبریز بود. او که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافته بود، بیست و یکم فروردین ۱۳۶۲ در شرهانی به شهادت رسيد. مزار مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.