رئیس هیات دوومیدانی آذربایجان‌شرقی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی این هیات به مدت ۴ سال دیگر در سمت خود ابقا شد. به گزارش پایگاه خبری صبای مردم، مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی آذربایجان‌شرقی امروز، یکشنبه با حضور حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی به عنوان رئیس مجمع و مستجاب الدوه دبیر کل فدراسیون دوومیدانی، به عنوان […]

 رئیس هیات دوومیدانی آذربایجان‌شرقی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی این هیات به مدت ۴ سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

به گزارش پایگاه خبری صبای مردم، مجمع انتخاباتی هیات دوومیدانی آذربایجان‌شرقی امروز، یکشنبه با حضور حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی به عنوان رئیس مجمع و مستجاب الدوه دبیر کل فدراسیون دوومیدانی، به عنوان نائب رئیس مجمع، در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
به گزارش ایسنا، در این مجمع و پس از رای‌گیری، سعید حاجی‌زاده با کسب ۱۷ رای از ۲۷ رای ماخوز از مجموع آرای ماخوذه به عنوان رئیس دو و میدانی استان انتخاب و برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.
مستجاب الدوه، دبیر کل فدراسیون دو و میدانی در این مجمع اظهار کرد: شرایط جدیدی در فدراسیون با حضور ریاست جدید ایجاد و اهداف جدید پیش‌بینی شده است.
او ادامه داد: فدراسیون به صورت جهانی فکر کرده و منطقه‌ای عمل می‌کند. شعار فدراسیون برای چهار سال آینده اقدام و عمل است.
دبیر کل فدراسیون دو و میدانی گفت: متاسفانه از سبک مربی محوری به ورزشکار سالاری رسیدیم، که این رویه باید عوض شود و توجه به سنین پایه در اولویت قرار گیرد.
حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع گفت: آذربایجان شرقی همواره ورزشکاران بزرگی در این رشته داشته و حتی در مسابقات المپیک دور قبل نماینده داشتیم که نشان دهنده جایگاه بزرگ این رشته در استان است.
او بیان کرد: امیدواریم رئیس هیات استان با همدلی بین ورزشکاران بازهم این رشته را توسعه دهند و شاهد درخشش ورزشکاران باشیم.
ستوده نژاد خاطرنشان کرد: توجه به شهرستان‌ها در این رشته بسیار مهم است چرا که اکثر شهرستان ها ورزشکاران بزرگی دارند و باید به آنها توجه شود.
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی