رزمایش ملی تمرینی آموزشی سطح یک منطقه شمال غرب کشور برگزار می‌شود

  پرینت
رزمایش ملی تمرینی آموزشی سطح یک منطقه شمال غرب کشور برگزار می‌شود
شناسه خبر : 9199 | تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :

  فرماندار تبریز از برگزاری رزمایش ملی تمرینی آموزشی سطح یک منطقه شمال غرب کشور به میزبانی صنعت آب و برق آذربایجانشرقی در ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری صبای مردم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، یونس فاتح با اعلام خبر مذکور اظهار کرد: رزمایش ملی […]

 

فرماندار تبریز از برگزاری رزمایش ملی تمرینی آموزشی سطح یک منطقه شمال غرب کشور به میزبانی صنعت آب و برق آذربایجانشرقی در ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبای مردم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، یونس فاتح با اعلام خبر مذکور اظهار کرد: رزمایش ملی تمرینی آموزشی سطح یک منطقه شمال غرب کشور برابر دستورالعمل های ابلاغی دفاتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو و شرکت های مادر صنعت آب و برق برگزار خواهد شد.

وی در ادامه سخنانش مطرح کرد: این رزمایش بر مینای برنامه های ملی کاهش خطر و حوادث و سوانح، آمادگی و پاسخ و بازسازی و بازتوانی در راستای افزایش درک خطر و پاسخگویی به حوادث و سوانح برگزار خواهد شد.

فرماندار تبریز افزود: مدیریت یکپارچه، هماهنگی و انسجام بخشی و سازماندهی در مدیریت بحران صنعت آب و برق از جمله رویکردهای محوری این رزمایش بشمار می آید در این رزمایش استانهای معین و جانشین ( آذربایجانغربی، اردبیل کردستان زنجان گیلان ) مشارکت خواهند داشت.

فاتح در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از نهادهای ذیربط درخواست داریم تا پیرو درخواست مدیریت بحران استانداری مبنی بر برنامه ریزی برای واکنش در شرایط اضطراری بویژه زلزله بالای ۷ ریشتری با تکانه های شدید، بر اساس دستورالعمل واکنش داشته باشیم.

  • منبع خبر : روابط عمومی
برچسب ها
اخبار مشابه
آیین رونمایی از پوستر روز ملی صنعت و معدن ۱۴۰۳ برگزار شد 
جلسه هم اندیشی ستاد نظارت گمرکات استان با دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در خصوص برگزاری همایش تخصصی با محوریت مناطق آزاد
برقراری مجدد ارائه تسهیلات خرید تراکتور به کشاورزان از ماه آینده باتدبیر وزیر جهاد کشاورزی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.