شهردار منطقه ۸ از آغاز اجرای طرح «استقبال از مهر» در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صبای مردم به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه هشت، حسین منیری فر  ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: طرح استقبال از مهر به مناسبت بازگشایی مدارس در مدارس منطقه هشت اجرایی می شود […]

شهردار منطقه ۸ از آغاز اجرای طرح «استقبال از مهر» در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبای مردم به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه هشت، حسین منیری فر  ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: طرح استقبال از مهر به مناسبت بازگشایی مدارس در مدارس منطقه هشت اجرایی می شود که طی این طرح پاکسازی و ساماندهی محیط های آموزشی و مدارس، در دستور کار قرار داد.
وی به جزعیات این طرح اشاره نموده و افزود: طرح«استقبال از مهر» از ۲۵ لغایت ۳۱ شهریور ماه در مدارس مرکزی شهر اجرایی خواهد شد که  اقدامات متعددی از قبیل لکه گیری آسفالت ورودی مدارس ،ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده مقابل مدارس، پاکسازی، بهسازی معابر پیرامون و داخلی مدارس، نقاشی دیواری های مدارس ، خط کشی ترافیکی و گلکاری محوطه مدارستوسط عوامل خدماتی منطقه هشت در مدارس سطح حوزه اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه ۸ در پایان ضمن اشاره به آماده سازی هرچه بهتر منطقه برای استقبال از سال تحصیلی جدید، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم همزمان با آغاز مهر ماه و سال تحصیلی جدید، استقبالی شایسته از دانش آموزان سطح منطقه انجام دهیم.

شهردار منطقه ۸ خبر داد: پیشرفت ۸۵درصدی در پروژه سنگفرش میدان شهید بهشتی

شهردار منطقه هشت از پیشرفت ۸۵درصدی پروژه سنگفرش میدان شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات منطقه هشت شهرداری، حسین منیری فر ضمن مهم برشمردن سنگفرش این میدان افزود: میدان شهید بهشتی یکی از مهم ترین میادین شهری تبریز است که شهرداری منطقه ۸ در راستای سنگفرش کردن قسمت سواره رو این میدان، از ماه گذشته عملیات تخریب آسفالت، زیرسازی، تراکم بخشی خاک و بتن ریزی کف پروژه  را اجرایی کرده و عملیات سنگفرش قسمت سواره رو نیز با پیشرفت ۸۵درصدی به سرعت در حال اجراست.
وی به وسعت این پروژه اشاره کرده و گفت: در پروژه سنگفرش میدان شهید بهشتی، کفسازی قسمت سواره رو  به متراژ ۱۲۰۰۰ مترمربع و اصلاح پیاده روها به متراژ ۴۰۰۰ مترمربع اجرایی می شود.
شهردار منطقه ۸ در پایان اظهار امیدواری کرد با کفسازی و سنگفرش میدان شهید بهشتی، بتوانیم یکی از مهمترین میادین شهری تبریز را در هسته مرکزی شهر ساماندهی کنیم.