تبریز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از میزبانی تبریز برای برگزاری مرحله کشوری چهل و هفتمین مسابقات اوقاف خبر داد. به گزارش پایگاه خبری صبای مردم، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه رقابت این افراد در مرحله استانی این مسابقات تا ۲۷ شهریور ادامه دارد، […]

تبریز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از میزبانی تبریز برای برگزاری مرحله کشوری چهل و هفتمین مسابقات اوقاف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبای مردم، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه رقابت این افراد در مرحله استانی این مسابقات تا ۲۷ شهریور ادامه دارد، افزود: این افراد در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن با هم رقابت می‌کنند.

وی اظهار کرد: دیروز و امروز مسابقات استانی ویژه برادران در تمام رشته‌ها، فردا و پس فردا (۲۶ و ۲۷ شهریور ماه) نیز مسابقات ویژه خواهران در تالار قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات حدود یک هزار و ۴۰۰ نفر شرکت کردند، گفت: برگزیدگان مرحله استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه می‌یابند.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به میزبانی تبریز برای برگزاری مرحله کشوری چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در آذر ماه امسال، ادامه داد: این شهرستان پس از ۱۰ سال دوباره میزبان مرحله کشوری این مسابقات خواهد شد.

وی یادآور شد: هزینه‌های برگزاری این مسابقات قرآنی به جای بودجه دولتی از محل موقوفاتی مانند موقوفه خیابانی، حاج رضا طوبی و ارفع الملک و بر اساس نیت واقفان تأمین می‌شود.

  • منبع خبر : روابط عمومی