در راستای ارائه گزارش عملکرد در رابطه با اجرای طرح شهید عجمیان، جلسه کارگروه اجرایی این طرح با حضور مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی و دیگر اعضا برگزار گردیده و مدیرکل نوسازی مدارس شرقی در این جلسه گفت: امسال شاهد تحول شگرفی در حوزه شاداب سازی، تعمیرات و بهسازی مدارس خواهیم بود . به گزارش […]

در راستای ارائه گزارش عملکرد در رابطه با اجرای طرح شهید عجمیان، جلسه کارگروه اجرایی این طرح با حضور مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی و دیگر اعضا برگزار گردیده و مدیرکل نوسازی مدارس شرقی در این جلسه گفت: امسال شاهد تحول شگرفی در حوزه شاداب سازی، تعمیرات و بهسازی مدارس خواهیم بود .

به گزارش پایگاه خبری صبای مردم فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان در این جلسه اظهار داشت: طرح شهید عجمیان، یکی از طرح های ویژه برای رسیدگی به شاداب سازی و بهسازی مدارس است که با تلاش شبانه روزی گروه های جهادی استان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در حال انجام می باشد که تا پایان شهریور ماه ادامه دار خواهد بود.
فرهودی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مجمع جهادگران استان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در این طرح گفت: ما خادمان وجهادگران این قول را می دهیم که به مثابه سال قبل و بیشتر از قبل با همیاری و همکاری گروه های جهادی اهداف والای طرح را که مزین به نام شهید والا مقام روح الله عجمیان شده با تحقق ۱۰۰ درصدی به سرانجام برسانیم.
وی در پایان افزود: تا به امروز اقدامات شایسته ای در رابطه با این طرح اتفاق افتاده و اکنون عملیات شاداب سازی و بهسازی در چندین مدرسه در سطح استان در حال اجرا می باشد؛ در بحث تعمیرات سرویس های بهداشتی مدارس نیز اتفاقات خوبی رقم خورده و با طرح سرویس بهداشتی های پیش ساخته، امسال شاهد تحول شگرفی در حوزه تعمیرات مدارس خواهیم بود.

  • منبع خبر : روابط عمومی