حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲با میرحسین بهادری فرماندار شهرستان کلیبر دیدار و گفتگو کرد. به گزارش صبای مردم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه ۲۶ […]

حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲با میرحسین بهادری فرماندار شهرستان کلیبر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صبای مردم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲با میرحسین بهادری فرماندار شهرستان کلیبر دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار ستوده نژاد به استفاده بهینه از ظرفیت شهرستانی در جهت توسعه ورزش شهرستان کلیبر اشاره کرد گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در سال گذشته شاهد اتفاقات و رویدادهای گسترده ای در حوزه ورزشی، فرهنگی و امورجوانان بوده است و فضای ورزش و امور جوانان استان با برگزاری مسابقات، همایش ها و جشنواره ها روز به روز پیشرفت چشم گیری در سطح کشور داشته است.

شهرستان کلیبر ظرفیت و پتانسیل بالایی در توسعه رشته های مختلف ورزشی و بازیهای بومی محلی دارد و با برنامه ریزی دقیق و با همکاری دستگاه های اجرایی، امیدواریم بیست و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی کلیبر – منطقه هارنا را بتوانیم به نحو شایسته برگزار نماییم و جامعه سالم و با شور و نشاط در سطح استان داشته باشیم.
بهادری فرماندار شهرستان کلیبر در این دیدار گفت: جوانان مستعدی در حوزه ورزش در این شهرستان وجود دارند که با برنامه ریزی و پیگیری هر چه بیشتر مدیرکل ورزش و جوانان و با استفاده از ظرفیت هیئت‌های ورزشی می توان سرانه ورزش را با اجرای برنامه های متنوع ورزش همگانی و ورزشهای روستایی و بازیهای بومی محلی در این شهرستان به حداکثر رساند.