رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ جام شهدای خدمت به میزبانی تبریز خبرداد. به گزارش پایگاه خبری صبای مردم  یوسف جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مسابقات ۱۲ تیم خارجی، ۲ تیم از استان و آذربایجان غربی و اردبیل هرکدام یک تیم اعلام […]

رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ جام شهدای خدمت به میزبانی تبریز خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صبای مردم  یوسف جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مسابقات ۱۲ تیم خارجی، ۲ تیم از استان و آذربایجان غربی و اردبیل هرکدام یک تیم اعلام آمادگی کرده اند و مسابقات نیمه دوم شهریور ماه سالجاری در سالن ستارخان تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، درصورتیکه حضور پنج تیم خارجی در این مسابقات قطعی شود این مسابقات بین المللی انجام خواهد شد که تاکنون رایزنی با ۱۲ تیم خارجی از جمله ترکیه، عراق، افغانستان و پاکستان و جلب موافقت آنها صورت گرفته است.

جاویدان بیان کرد: تیم های آذربایجان شرقی برای حضور در این مسابقات از طریق مسابقات انتخابی استان که یازدهم و دوازدهم مردادماه جاری در تبریز برگزار می شود انتخاب خواهند شد.