نمایشگاه سراسری کالاهای مصرفی پاییزه همزمان با ششمین نمایشگاه کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی و نوشت افزار در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت. به گزارش پایگاه خبری صبای مردم، این نمایشگاه از ۲۵ شهریورتا ۳۰ شهریور با حضور فعالان بخش های اقتصادی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی به مدت ۶ روز در سالن امیرکبیر نمایشگاه […]

نمایشگاه سراسری کالاهای مصرفی پاییزه همزمان با ششمین نمایشگاه کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی و نوشت افزار در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری صبای مردم، این نمایشگاه از ۲۵ شهریورتا ۳۰ شهریور با حضور فعالان بخش های اقتصادی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی به مدت ۶ روز در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

در این نمایشگاه فعالان این حوزه ها از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اردبیل، زنجان، قم، کرمانشاه، همدان، کرمان و گیلان شرکت کرده اند.

محصولات فرهنگی، انتشارات، موسسات علمی، آموزشی و خدماتی، انواع نوشت افزار، انواع پوشاک،، مواد غذایی، محصولات لبنی، دستگاه های تصفیه آب، کیف و کفش، مواد شوینده، لوازم بهداشتی و آرایشی، صنایع دستی و سوغات در این نمایشگاه ها عرضه می شود.

علاقه مندان برای بازدید و خرید از این نمایشگاه ها می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز مراجعه کنند.