در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با فرمانده بسیج و معاون سیمای آذربایجان شرقی بر همدلی و همکاری در جهت تولیدات فاخر رسانه ای تاکید شد . به گزارش پایگاه خبری صبای مردم دریادار دوم رضا عباسی ضمن قدردانی از پوشش خبری و تلویزیونی برنامه های محتوایی موزه […]

 

در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با فرمانده بسیج و معاون سیمای آذربایجان شرقی بر همدلی و همکاری در جهت تولیدات فاخر رسانه ای تاکید شد .

به گزارش پایگاه خبری صبای مردم دریادار دوم رضا عباسی ضمن قدردانی از پوشش خبری و تلویزیونی برنامه های محتوایی موزه دفاع مقدس ، خواستار همکاری بیش از پیش در این حوزه شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار صداوسیما در نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: گنج عظیم نهفته در بطن دفاع مقدس باید از سوی دستگاه های فرهنگی استخراج و به نسل جوان منتقل شود و این امر بدون همکاری صدا و سیما به سر منزل مقصود نخواهد رسید .
وی افزود : آذربایجان شرقی ظرفیت های بسیاری در نشر ارزشهای دفاع مقدس دارد و امیدوارم با تعامل دو جانبه بتوانیم از این ظرفیت ها برای فرهنگ سازی و تولید محتوا بهره برداری کنیم .
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در ادامه به برنامه ریزی این حوزه در هفته دفاع مقدس پرداخت و خاطر نشان شد : حماسه دفاع مقدس دارای بزرگترین میراث فرهنگی ، تربیتی ، آموزشی و اخلاقی و انسانی است و برای اشاعه و نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی باید تلاش کنند.

فرمانده بسیج صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی نیز گفت : در حوزه دفاع مقدس آثار غنی و قابل تأملی از خاطرات رزمندگان، شهدا و بسیجیان و اخلاص عمل آن‌ها وجود دارد که می تواند سال‌ها در حوزه برنامه سازی از آن‌ها استفاده شود و چراغ راهی برای جوانان و نوجوانان در جلوگیری از تحریکات و هجمه های دشمنان باشد.
جمال پور فرج هفته دفاع مقدس را فرصت خوبی برای انتقال ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس به نسل آینده دانست و افزود: هیچ چیز به اندازه هنر نمی تواند ارزشها و آرمانهای دفاع مقدس را به نسل آینده منتقل کند.

معاون سیمای آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تشریح تمهیدات رسانه ای شبکه سهند در هفته دفاع مقدس گفت : ظرفیت و توانمندی که در صدا و سیما و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس وجود دارد می تواند بستر ساز تولید ایده، فکر و محتوای اثرگذار و فرهنگ ساز باشد .
مهدی گوهریان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ، اثرگذار در همه ی مؤلفه‌های امروز جامعه دانست افزود : با تعامل ، همدلی و وحدت بیشتر می توان به دستاوردها و تولیدات فاخری در حوزه دفاع مقدس در سطح ملی و استانی رسید.

افزایش تعاملات صدا و سیما با مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، پوشش برنامه‌های هفته دفاع مقدس ، همکاری در تولیدات مشترک ، ترویج و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان مهمترین محورهای این نشست بود.

  • منبع خبر : روابط عمومی