به گزارش صبای مردم،فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه شهید تجلایی تنها پروژه‌ای است که به صورت کم تراکم و شخصی‌ساز اجرا می‌شود و بلوک‌های آن در یک پیلوت و ۳طبقه طراحی شده است. وی به چشم انداز زیبای این پروژه نیز که مشرف به باغات اسکو […]

به گزارش صبای مردم،فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه شهید تجلایی تنها پروژه‌ای است که به صورت کم تراکم و شخصی‌ساز اجرا می‌شود و بلوک‌های آن در یک پیلوت و ۳طبقه طراحی شده است.
وی به چشم انداز زیبای این پروژه نیز که مشرف به باغات اسکو و مجموعه گردشگری هشت بهشت است، اشاره کرد و گفت: به زودی با اجرای پله تفرجگاهی، فاز۴ و پروژه شهید تجلایی به مجموعه هشت بهشت(بزرگترین مجموعه تفرجگاهی شهر جدید سهند) متصل خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای تحویل ۷۲ واحد از پروژه شهید تجلایی تا پایان خردادماه و ۱۵۲ واحد تامهر ماه، اظهار کرد: این واحدها به افرادی که آورده‌های خود را به موقع واریز کرده باشند، تعلق خواهد گرفت.
سعیدی با تاکید بر این‌که تاسیسات زیربنایی پروژه نیز در حال طراحی بوده و به زودی اجرا می‌شود، ادامه داد: اطمینان می‌دهیم که حین تحویل واحدها تمامی انشعابات برقرار خواهد بود.
وی با اشاره به تلاش جهادی گروه‌های بسیج سازندگی در پروژه، از طراحی مدرسه، مسجد و مرکز تجاری در سایت پروژه و اجرای آن با مشارکت بسیج سازندگی خبر داد.
وی، قیمت غیرمفید و کل هر مترمربع از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر سهند درفروردین ۱۴۰۳ را حدود هشت و نیم میلیون تومان عنوان کرد و گفت: با توجه به این‌که هزینه‌های ساخت هر سه ماهه تعدیل می‌خورد از این‌رو قیمت تمام شده واحدها نیز هرسه ماهه متفاوت خواهد بود.
سعیدی خاطرنشان کرد که درحال حاضر ۲۳۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن در شهر سهند اجرا می‌شود و ۸۳۱ واحد نیز اخیرا به متقاضیان تحویل داده شده است.