شانزدهمین سمینار بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر (ISPST ۲۰۲۴) در دانشگاه صنعتی سهند برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری صبای مردم، دبیر اجرایی این سمینار گفت: در رویداد علمی علوم و تکنولوژی پلیمر (ISPST ۲۰۲۴)، ۴ سخنرانی ویژه و ۴۰ سخنرانی کلیدی توسط محققان برجسته کشور‌های مختلف جهان از جمله ایران، آلمان، کانادا، چین، ترکیه، […]

شانزدهمین سمینار بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر (ISPST ۲۰۲۴) در دانشگاه صنعتی سهند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبای مردم، دبیر اجرایی این سمینار گفت: در رویداد علمی علوم و تکنولوژی پلیمر (ISPST ۲۰۲۴)، ۴ سخنرانی ویژه و ۴۰ سخنرانی کلیدی توسط محققان برجسته کشور‌های مختلف جهان از جمله ایران، آلمان، کانادا، چین، ترکیه، آمریکا و انگلیس ارائه خواهد شد.
رضایی افزود: این سمینار با شعار «پلیمر برای زندگی بهتر و اقتصاد چرخشی» پژوهشگران، محققان، دانشجویان و صنعتگران مراکز دانشگاهی و صنعتی ایران و جهان را گرد هم می‌آورد تا جدیدترین پیشرفت‌های علوم و تکنولوژی پلیمر را به اشتراک بگذارند.
وی اضافه کرد: بیش از ۷۶۰ مقاله در ۱۴ محور به دبیرخانه سمینار ارسال شده است که ۷۶ مقاله به صورت سخنرانی و ۶۰۰ مقاله به صورت پوستر ارائه و در پایان از مولفان ۱۱ مقاله برتر تجلیل می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین به‌منظور آشنایی بیشتر محققان و شرکت‌کنندگان با پیشرفت‌های اخیر علمی در حوزه پلیمر، ضمن برگزاری نمایشگاه جنبی، دو کارگاه تخصصی با موضوع چاپ سه‌بعدی پلیمر‌ها و کاربرد هوش مصنوعی در پلیمر‌ها توسط اساتید دانشگاهی برگزار خواهد شد.
شانزدهمین سمینار بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر با همکاری انجمن علوم و مهندسی پلیمر ایران، شرکت دانش‌بنیان رسام پلیمر نامی و انجمن رئولوژی ایران، از ۱۷ تا ۱۹ شهریور در دانشگاه صنعتی سهند تبریز برگزار خواهد شد.
دانشگاه صنعتی سهند بزرگترین دانشگاه صنعتی شمال غرب کشور است که ضمن فعالیت پژوهشکده مواد پلیمری در آن، حدود ۴۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکترا در دانشکده مهندسی پلیمر این دانشگاه تحصیل می‌کنند.